Skip to main content
2019. november 06

Második alkalommal is sikeres focitáboron van túl egyesületünk. A háromnapos esemény krónikáját a Cseppkő Gyermekotthoni Központ Szilágyi Gyermekotthonból érkezők írták meg nekünk. Köszönjük az összefoglalót és mindenkinek aki segített abban, hogy immáron másodszorra szervezhettük meg a Sporttal a gyermekekért Focitábort!

"A NENESZ és az MTK szervezésében háromnapos táborban vettünk részt. Reggeltől estig színes programok vártak minket. A sűrű programok között volt aktív és proaktív. A gyerekek nagyon élvezték a csoportos foglalkozásokat, amelyek után egészséges fáradság lett rajtuk úrrá.

Megérkezésünk után a szálláshelyünkön nagy szeretettel vártak minket. Elfoglaltuk a szobáinkat és már mehettünk is ebédelni. Ebéd után már túl is voltunk az első edzésen. Jó hangulatú szórakoztató, ráhangoló mozgás volt Pölöskei Gábor volt válogatott labdarúgó vezetésével. Vacsora után indult egy különleges kiképzés a kadétiskola gyakorló terepén. A gyerekek kúsztak-másztak, kiugráltak-beugráltak a sötétség leple alatt a speciálisan kialakított terepen.

Második nap reggelén mindenki frissen kelve elfogyasztotta a reggelijét, ami után egy hosszú és tartalmas edzést hajtottak végre. Az ebéd elfogyasztása után ismét egy órás edzés következet, ahol mindenki megmutathatta milyen technikás. A legügyesebbek ajándékba részesültek. A várva várt program is elérkezett. A kiskunmajsai Gyógy és Wellness fürdőbe mentünk, ahol szabadon garázdálkodhattak focistáink a medencékben. A több mint két órás fürdőzés után következett a vacsora, amit a csoportos beszélgetős program követett. Lévén, hogy a tábor időszaka Minden Szentek és Halottak napjára esett, ezért az emlékezés is fő szerepet játszott a jeles napokon, itt emlékeztünk meg elhunyt szeretteinkről. A nap végét a Brazilok című film vetítése jelentette.

Harmadik nap, a csoportos beszélgetés másnapjának reggelén közösen ellátogattunk a kiskunmajsai Katolikus Templomba ahol egy Szentmisén vettünk részt. A lelkünket felemelve ismét emlékeztünk azokért, akik már nem lehetnek velünk. Ezután következett a megmérettetés délelőttje, mivel a kiskunmajsai fociválogatott játékosaival vívtunk egy mérkőzést. Az edzőmeccs végeredménye számunkra nem volt kecsegtető, de annak ellenére remek hangulatban hagytuk el a nagy sportcsarnokot, amelyben három napig remekül érezve magunkat focizhattunk. Az ebédünk sokféle, nagyon finom pizza volt, amely adagok nagyon tartalmasak voltak. Jó nagy pocakkal, eltelítődve szálltunk buszainkba és indultunk hazafelé. Az úton hazafelé a gyerekek csukott szemét és enervált testhelyzetüket nézve arra gondolhatott az ember, hogy végre a kellemes fáradság úgy lett rajtuk úrrá, hogy azt jóérzéssel élhetik meg.

A táborozásunk egészére a jókedv és a tartalmas időtöltés volt jellemző. Minden főétkezésünkre a finom és a kiadós jelző volt mondható. A kiszolgálás a programok szervezése és azok végrehajtása magas színvonalú volt.

Köszönetet mondva várjuk a következő meghívást is, mert szívesen veszünk rész, ilyen vagy hasonló programon."